Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

mandag 13. september 2010

…og noen bursdagskort…

Det er jammen godt dette er bursdagssesongen i familien, for da har jeg noen å lage kort til nå som jeg har blitt hekta ;)

Her er noen flere kort jeg ga bort til bursdagene:

Jente 10 år:
2010-08-28 Marianne har laget kort 0162010-08-28 Marianne har laget kort 031 

 

 

 

 

 


Gutt 11 år:
 IMG_1823               

Med “pengelomme” inni.

IMG_1841

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1836

 

På forsiden har jeg stemplet og farget med copic. Gavene er klippet ut av forskjellige papir. Gratulerer lappen har jeg brukt clear embossingpulver over hele lappen. Kantene har jeg lekt meg med vanlig blått blekk, og “borden” er fylt inn med en hvit penn. Har også klistret på en liten marihøne.

IMG_1831

 

 

Papiret inni er vanlig linjeark, som jeg har krøllet og farget noe med det samme blå blekket som utenpå. Lommen er embossed for hånd etter mordell fra et stempel. Det samme er brukt igjen i sirkelen på høyre side av kortet

 


Til min tante
2010-08-28 Marianne har laget kort 006  2010-08-28 Marianne har laget kort 003

Igjen har jeg fargelagt motivet med copic. Her har jeg prøvd meg på noe embossing. Både en bård på forsiden, og gjentagende/repiterende mønster inni kortet. Hjertet på høyre side (Samme blåfarge som hjertene på forsiden av kortet, bare blitsen som får det til å se hvitt ut.) skjuler en hemmelig beskjed. I dette tilfelle er det et gavekort. Min tante er vedig glad i poteter, så her har vi laget et lite gavekort på selvplukkede poteter ;)  Det er tegnet med copic, og svertet med brunt blekk.

  2010-08-28 Marianne har laget kort 005 2010-08-28 Marianne har laget kort 004

2010-08-28 Marianne har laget kort 009I love copics ;)

2010-08-28 Marianne har laget kort 007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar