Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 3. april 2011

Premieutfording #1


Jeg har begynt å selge SingSang kort, og kick-starter med en utfording.

Oppgaven er å lage et kort med inspirasjon fra sangen “Bjørnen Sover”
Se bilde av kortet nederst i venstre marg.

Premien er en boks "Mine Aller Første Sankort"

Send meg ditt bidrag på marianne(a)iversen.as

Alle birdag vil bli publisert i en avstemning på Paprikdokkene
Vinneren der får 5 lodd, 2 plass 3 lodd og 3. plass 2 lodd.
I tillegg får dere lodd ved å legge igjen en kommentar her i bloggen min Winking smile
(gi meg et hint om at det er gjort Winking smile )

Vinneren blir annonsert både her i bloggen min og på papirdokkene.

NY FRIST: 2. mai. 2011 Winking smile

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar