Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

tirsdag 12. april 2011

1 dags utfordring hos Papirdokkene

Papirdokkene har en Hurtig konk. i dag, og siden min mann okkuperer stua, så da passet det egentlig fint å ta en tur i scrappekroken ;)

Inspirasjons skisse
Oppgaven var å la seg inspirerer av denne skissen:

Jeg hadde først tenkt meg å følge den ganske mye, men så laget jeg kortet i A6 format, og da ble det ganske så smått… Dermed droppet jeg et par av lagene. Satser på at det blir godkjent og at de ser at skissen er brukt ;)

Her er uansett mitt resulat:


IMG_2864

Jeg har som vanlig laget mønsterarkene selv ;)
Her har jeg kun brukt helt hvitt og helt svart ark ;)

Fargene er ganske så ulikt meg. Jeg har brukt gull og kopper/bronsje, og litt sølv
– i tillegg til hvitt og svart.

Mønsteret har jeg laget med perfect pearls =)

Egentlig ikke spesielt typisk meg dette her… Noe med farger, fasonger og sammensetninger som ikke helt er meg… Men, men, da har jeg prøvd dette også ;)

Hva synes dere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar