Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

torsdag 28. april 2011

Hemmelig venn


Papirdokkene har jeg vært med på en runde med hemmelig venn. =)
Omsider har jeg fått tatt bilde av kortet jeg fikk og fått lastet det inn på pc’n…

Her er det fine stafeli-post-it-kortet jeg fikk:
IMG_2909

Åpnet helt til venstre og oppstilt til høyre:

IMG_2912IMG_2910

Hintet jeg fikk var passende nok skrevet på den øverste post-it-lappen ;)

IMG_2911

Jeg tror jeg har gjettet hvem dette er. Men jeg er ikke sikker ;)

Tusen takk =)

Legger også til en liten kommentar her at sjefdokka på papirdokkene har en stempelcandy i sin blogg. Jeg linker jo stadig til papirdokkene, så da var det jo ingen sak å være med der ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar