Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

lørdag 19. mars 2011

Bestilling på lilla bursdagskort

Min svigermor ringte meg og lurte på om jeg kunne lage et bursdagskort for henne. Hun ønsket et lilla stafeli-kort til en som fylte 50 år. Dette var det jeg laget:

IMG_2718

IMG_2727Både giver og mottaker er glad i sang og musikk, og bakgrunnstemplet jeg har brukt er noter. Bak motivet er det skinnende blått, og inni rosa/lilla.

5-tallet er kuttet med cricut, og 0-en er egentlig samme nestabilities som brukt under motivet. Jeg har gitt dem farge med distress, glimmermist og chalkboard mist. Deretter stemplet jeg med hvit embossing inni sirkelen.

 

IMG_2719Her ser dere kortet lukket, og et nærbilde av otivet. Det er som vanlig fargelagt med copics.IMG_2714

IMG_2721Blomstene er sprayet med chalkboard mist, og den lille sommerfuglen har fått litt farge fra en copics-tusj.
Ble gansk fornøyd med blomstene her Winking smileIMG_2729

 

 

 

 

 

Kjøperen virket også fornøyd Winking smile

2 kommentarer:

  1. Det var kjempe lekkert Maja :)

    Ha en fin ettermiddag!!!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Dette var så søtt og nydelig =)
    Jeg elsker lilla om dagen

    Har forresten noe til deg i bloggen min ;)

    SvarSlett