Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

torsdag 7. oktober 2010

Blogcandy hos Ida

Nå har jeg fått tak i adr. til Ida’s blogg. Ida er en utrolig hyggelig og blid ansatt på Steffen’s i Oslo. Det er hun som har fått meg hekta på copics…-noe som startet hele denne hobbyen for meg…

Var på kurs med henne, og da fortalte hun oss om bloggen sin, og at hun har en blogcandy som har frist i morgen. Da er det klart jeg må være med på den! =)
(Bilder med resultater fra kursene skal jeg prøve å legge ut snart.)

Hun har copibeskyttet bildene hun legger ut, så dette er adr. til candyen: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYUpH670oTrf0YG1r41jxe4-XDwU4uc_jD0aqIXo9VXpnzNLDgpNSSDHNOtVACEs6VngKA7mK0PdyyOx_odrSEy1ZE4YXI3QfV5CoCND5slW78GAIRO2f9mF4I2IEFxekF-s7h75hONxY5/s1600/candy-button-littles-stash-.jpg (se bilde i høyre marg)

Se bloggen hennes på http://ipb.blogspot.com/ for mer info.

Takk for masse god inspirasjon Ida! =)

1 kommentar:

  1. Så søt du er da ;) Du må slenge deg med neste mnd også! :))

    Klem Ida

    SvarSlett