Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

torsdag 5. mai 2011

Speedscrapp 1. mai

Søndag var det tid for en ny speedscrapp på papirdokkene. Denne gangen var oppgaven to brett og bruk distress.

Jeg laget da et enkelt svingkort:

IMG_2916

 

Som vanlig har ALT vært hvitt papir ;)

Mønsterpapiret her er laget med distress og en embossingmappe, slik at det skal ligne tre.

Det rosa arket er laget av kritt, og sommerfuglene er fargelagt med copics. Jeg har brukt hvitt embossingpulver i stedet for vanelig stempeltrykk.

Følte ikke jeg ble helt ferdig med dette kortet, men det ble da i vertfall noe ;)

3 kommentarer:

  1. så moro at du lager alt selv da...
    syns du har fått fint til det "treverk" papiret :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig svingkort, disse får aldri jeg til...

    SvarSlett
  3. Så läckert med "träd"-mönstret, svårt att tro att allt varit vitt! :-)

    SvarSlett