Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

lørdag 14. mars 2015

Lilla bursdagskort

Ser det er lenge siden jeg ha en lagt ut noe nå.. Jeg lager fortsatt kort, men er visst ikke så god på å legge det ut her...

Her ser dere i vertfall et kort jeg har laget som er fargelagt med copics og distress ;)



Sommerfugelen er fargelagt med distress, og der har jeg brukt følgende farger:
Black Soot, Seedless preserves og shaded lilac.

Jeg har brukt V09 til å fargelegge rammen rundt motivet, og mener det var V09 og V17 jeg brukte til å gi teksten "Congrats" farge.


Motivet er fra Make it Crafty
og er fargelagt med følgende copics:
Hud: E000, 00, 21, 11 +R20
Skjørt: V09, 17, BV11 og 00
Sko og topp: BV00 og 000
Øyne: B32 og 34
Hår: Y32, 35 og 38


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar