Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

tirsdag 11. august 2015

Create and learn og prosjekter for barnemix ;)

Hei igjen!
Vil bare vise dere hva jeg har jobbet med i det siste. =)

Først og fremst vil jeg vise frem resultatet av Juli måneds leksjon hos Kit and Clowders kurs "Create and learn" Det var et flott kurs hvor jeg lærte nye teknikker ;) Her er resultatet mitt:



Denne tok ganske så lang tid å fargelegge... Men det var verdt det. Artig å se noe helt ferdig. Og morro at jeg faktisk kunne få til bakgrunn også ikke bare selve motivet! :) Anbefaler virkelig kursene hos Kit and Clowder

Også er jeg jo DT hos barnemix. I sommer har jeg laget et par prosjekter for dem. Under ser dere et fra Polka Doodles. Jeg brukte motivene Maddie Twirlings Curls og Guitar Boy og laget et lite sommerflørt kort ;)



Og sist men ikke minst vil jeg vise dere prosjektet mitt for sponsoren All Dressed up hvor jeg brukte motivet Sweetie Pie til å lage denne boksen:






Og snart kan jeg vise dere noe jeg har laget for Paper Nest Dolls, men da må dere vente litt ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar