Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 18. oktober 2015

Treningsjente


Det siste året har jeg gått gjennom en prosess hvor jeg har lært å ta bedre vare på meg selv og kroppen min. Jeg har gått på kurs og lært mer om hvordan jeg bør spise og trene, og ikke minst hvordan jeg kan ha hodet med meg. Det har vært hard jobb, men jeg har hatt en kursveileder som har støttet meg hele veien. Jeg veier nå 35 kg mindre enn for bare ett år siden! =)

Som takk for all kunnskap, hjelp og støtte laget jeg et kort til min kursveileder da på siste kurskveld nå i høst. Dette er kortet:


Motivet kjøpte jeg spesielt for å lage dette kortet.  Det er fargelagt med følgende copics:
Hud: E000, E00, E21, E11 og E04 + R20
Øyne: B00, BG02, B04 + wink of stella
Øyenbryn: E43 og E44
Lepper: (E04) R39 og R20
Hår: E43, E44, E47 og E49
Klær: R81, R83, R85, R39 og R89
Rundt: BG000, B0000 + 0

Det svarte arket bak motivet har jeg brukt den svarte nr 100
Jeg har også brukt SP multiliner 0,1 til å forsterke linjene, spesielt ved øynene.
Øredobbene og armbåndet er laget med hvit gel pen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar