Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

mandag 22. november 2010

Bursdagskreasjoner til min mann

Min mann hadde bursdag nylig, og da fikk jeg en glimrende anledning til å lage noe til ham. Da han kom hjem fra jobben sto det en liten pakke på bordet:IMG_2282

Inni denne var det en twist-pose =)

(noe han oppdaget før han egentlig så paken… For vår datter var inne før ham og hadde pakket den opp og stod med twistposen i den ene hånda og papir”posen” i den andre…)IMG_2280

Til høyre ser dere andre siden av “til og fra lappen”. Forsiden er den musa dere ser til høyre.

 

Så på den dagen vi skulle feire ham fikk han et lite kort sammen med gaven:

IMG_2296

 

Dette ser litt gult ut på bildet, men er i virkeligheten grønt. Alt papiret har også nå vært helt vanlig hvitt papir da jeg begynte.

Under ser dere innsiden av kortet:

IMG_2295

3 kommentarer:

  1. Stilig! Søtt at din datter åpnet den for han,hihi

    SvarSlett
  2. For noen nydelige kort i lekre farger og en nydelig pose også:)

    SvarSlett