Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

tirsdag 16. november 2010

Utenfor-boksen-oppgave

Var med i en utfordring hvor fikk litt stæsj tilsendt, og en oppgave utenfor boksen.
(sendte fra meg en også)

Her er det jeg fikk:
IMG_2221

 

   Det skulle være et bursdagskort.

  Skulle egentlig bruke mønsterark,
  men har ikke stort av det, så jeg laget mitt eget…

   Mye fint her. =)
  Artig å få prøvd meg på ting jeg ikke gjør så mye.


 

Også resultatet:

IMG_2230IMG_2225

 

  <—Helt lukket

  Helt åpnet –>

Under er det stående:

 

IMG_2222

Tekst og “skriveplassen”

IMG_2226IMG_2231

Motivet og kortet stående (sett litt fra siden):

IMG_2227IMG_2232

Hvis du ser nøye på bakgrunnen til motivet, så ser du at jeg har laget prikker. Det har jeg brukt det “hullete” sølvpapiret til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar