Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

mandag 8. august 2011

Bursdagskort til min datter ;)


Min datter ble 4 år i sommer, og jeg laget et kort til henne:

IMG_3405[1]

Jeg laget rett og slett et lite slott til prinsessa mi. Her ser dere kortet lukket.
Som vanlig var alt her hvitt; arket, blomstene og blondene Winking smile

IMG_3407[2]
Jeg laget den sånn at man kunne åpne døra. Over ser dere døra åpen.
IMG_3408[1]

Og dette er innsiden av kortet. Jeg har valgt å ikke ta med hele innsiden (altså delen man skriver på) siden jeg alt har skrevet en hilsen til min datter.

Figurene er kuttet med cricut, og fargelagt med copics. Bakgrunen er laget med PanPastel. Ballongene er et stempel som jeg kun har stemplet ballongene på, også har jeg tegnet på snorene, samt fargelagt dem. Pakkene er også stempler som jeg har fargelagt. Disse har jeg fargelagt med penner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar