Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

lørdag 6. august 2011

Litt på etterskudd med å legge ut bilder her…

Må tømme kameraet for bilder av de kortene jeg har laget, men her får dere i vertfall se noe av det jeg har laget i ferien Winking smile

2011-06-07 Marianne lager kort 008

 

 

Husker ikke lengre i hvilken sammenheng dette kortet ble laget… -mener det var en utfordring av et slag… (på papirdokkene)

Jeg har laget dette blå arket i bakgrunnen, gitt farge til den grønne ovalen, fargelagt motivet med copics og ja…

Kortet under husker jeg mer om Winking smile

 

 

2011-06-20 Marianne lager kort 003

Jeg var med i en utfordirng på papirdokkene med dette pop-up-kortet.
Oppgaven gikk ut på å lage noe inspirert av denne sangen.
Vi skulle lukke øynene og bare lytte. Jeg så for meg en soloppgang.
Her har jeg laget en soloppgang med kritt (PanPastel) og noe stempling.
Dette var mitt første pop-up-kort. Jeg var ikke veldig begeistret for for den pop-up greia, men… ble fornøyd med forsiden da =)
Over ser dere forresten kortet uten pop-up, og under med Winking smile

2011-06-20 Marianne lager kort 002

Ja, også en liten ting til:
Jeg vant faktisk denne utfordingen! Open-mouthed smile
(skal kanskje sies at det bare var meg og en til med da…hehe…)

Da må jeg laste inn bilder for å vise dere flere Winking smile

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar