Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

onsdag 3. oktober 2012

Et nytt dåpskort

Det er lenge siden sist jeg har lagt ut noe her. Men her kommer et lite dåpskort som jeg har laget til min lille nevø som ble døpt nå i høst.

IMAG0241

Kortet har en liten “lomme” på forsiden, hvor det lå en liten tag.

IMAG0237

Inni kortet (sensurert fordi jeg desverre tok bildet etter at det var skrevet i…)
IMAG0234-sensurert

IMAG0239

 

Et par detaljer:

Giraf-motivet her er fargelagt med intet annet en copics ;)

 

Ellers har jeg brukt distress til å gjøre kantene litt mørkere blå.

Også en hvit gel-pen til å skrive med på tag’en

IMAG0238IMAG0240

3 kommentarer:

  1. Så flott kort, herlig blåfarger :o)

    God helg til deg!!

    Klem, Heidi

    SvarSlett
  2. Ååå for et herlig kort... :oD <3

    Klem

    SvarSlett
  3. Et herlig guttekort!
    -Karen Elise-

    SvarSlett