Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 15. juli 2012

Sommergave til barnehagen til mine barn

Jeg ville gi de ansatte i barnehagen en ekstra oppmerksomhet nå på slutten av året, som takk for jobben de har gjort med mine verdifulle små.

Dette fikk de:
2012-06-29 Marianne lager kort og kake til Eikenga barnehage 001

…og denne var inni:
2012-06-29 Marianne lager kort og kake til Eikenga barnehage 003
Men nok om kaka…

Her er kortet jeg laget til dem:2012-06-29 Marianne lager kort og kake til Eikenga barnehage 004

Motivet er som vanlig fargelagt med copics, det samme gjelder blomstene. 2012-06-29 Marianne lager kort og kake til Eikenga barnehage 006


Banerne er distresset og kuttet med en Tim Holtz dies. Teksten på dem er hentet fra samme stempel, men planen var å kun lagge blekk på deler av stempelet om gangen, slik at jeg kunne dele det opp som dere ser til høyre. 2012-06-29 Marianne lager kort og kake til Eikenga barnehage 007

Men det viste seg å være vanskeligere enn først anntatt… Så jeg endte opp med å skrive det for hånd… =)

Selv om det er penere stemplet, ble det jo ganske ok slik også.

 

~Maja~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar