Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 15. juli 2012

Oy, oy, oy… dette var lenge siden…

Er vel på tide at jeg legger ut noe her. Fikk meg ny pc, også glemte jeg helt denne…

Her er et kort jeg laget til min søster og hennes mann:

IMG_4097

Her har jeg brukt copics til å fargelegge motivet. Og en Martha Stewert stamp & punch til sommerfuglene. De to sommerfuglene inni er de som “mangler” i hørnene.

Inni kortet har jeg eksperimentert med en ny puslespill punch:

IMG_4101IMG_4100
Her ser dere hvordan det ble. =)
Over ser dere at jeg har samlet puslespillet
og stemplet opp det.
Deretter har jeg limt det fast.
Til venstre ser dere hvordan jeg festet brikkene for å lage en slags bord/ramme.

Det skal sies at det er en familie som er minst like glad i spill som meg =)

~Maja~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar