Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 15. juli 2012

Scrapping med min datter ;)

Nå er det snart bursdagstid i heimen, og da satte min datter og jeg oss ned og laget innvitasjoner til alle gjestene. Her er resultatet:

2012-06-27 Marianne lager kort 012

Jeg gjorde det veldig enkelt her. Ballongene er stemplet og fargelagt med copics. Slottet er printet ut fra nettet, samt et par bidler av noen prinsesser. Over er det Jasmin som er prinsessen, og det var i alt 6 forskjellige prinsesser. De samme prinsessene gikk igjen inni kortet (som jeg ikke viser pga. personlig info) og på konvoluttene. Under ser dere alle 6 prinsesser på konvoluttene:

2012-06-27 Marianne lager kort 011

Det er min datter som har skrevet navnet til barna Smilefjes som blunker

~Maja~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar