Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 15. juli 2012

Bryllupskort til en kolega

Hadde egentlig tenkt meg å være med i en ufordring med dette kortet, men det glemte jeg… Men heldigvis fant jeg bildene av det og kan legge det ut her i vertfall =)

IMG_4106

Bokstavene er initialene til brudeparet Smilefjes som blunker Det hvite arket er egentlig et vanlig hvitt ark som jeg har “smørt inn” med lille blekk, også har jeg malt gesso over. Det ga denne effekten (som man desverre ikke ser så godt..) Blomstene her er selvfølgelig hvite og fargelagt med copics. Under ser du innsiden av kortet:IMG_4110

IMG_4112Litt detaljer:

Her er tekststempelet som er brukt inni koret.

Jeg har brukt en vanlig oval dies som jeg har distresset kantene med, og en scalloped oval under.

Under ser du brevet jeg skrev. Jeg er en person av mange ord, men det er ikke alltid verken plass eller dekorativt… Så her valgte jeg å skrive på at “vanlig” A4 ark, som jeg dekorerte med noen mistere, også brettet jeg det til denne sløyfen, og satte noen klistremerke-blomster på.
IMG_4111

Forsåvidt en god nok i idé, hadde det ikek vært for to ting:

1) Jeg signerte ikke kortet andre steder enn inni denne sløyfen (ikke alle kjenner meg ved scrappenavnet mitt)

2) Brudeparet turte først ikke åpne det i frykt for å at det skulle bli ødelagt…

~Maja~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar