Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 23. oktober 2011

Et kort til min svigerfars 50-års dag

Slang sammen et kort til ham med bilde av mine barn (har “sladdet” ansiktene deres her). Det er tatt på jorbærfestivalen i Sylling, da vi gikk gjennom trollskogen. Flott opplegg! =) Barna fikk trollhaler, trollsminke og møtte mange fine troll. De var på oppdrag og skulle plukke bl.a. trollhår, sølvstrå og gullklumper til heksenes heksebrygg i bunnen av skogen. =) Her står de sammen med en av figrutrollene:

Sensurert

3 kommentarer:

  1. Så flott med et personlig bilde på kortet. Herlige toner som står i sil med bildet :D

    SvarSlett
  2. så stilig kort!
    Likte godt at du har et personlig bilde på :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott kort!!
    Jeg liker veldig godt kort med persolige bilder!

    SvarSlett