Sider

Rettigheter

Alt innhold i denne bloggen er ~ om ikke annet er angitt ~ eiet av meg og jeg har copyright på det.

søndag 23. oktober 2011

Siste dag på jobb…

Ja, da var en tårevåt og hard siste dag på jobben overstått…

Jeg laget en liten oppmerksomhet til alle de voksne jeg har jobbet tett med, og en liten hilsen til alle barna på min avdeling, så scrappingen min den siste uka har gått til det Winking smile

Jeg valgte å lage like kort til alle kollegene mine, men skrev personlige hilsner til alle. Her er kortene jeg laget:

IMG_3710

Jeg kjøpte et alfabet som jeg måtte prøve. Under ser dere konvoluttene til kollegaene mine hvor jeg har skrevet med det alfabetet:    =)

IMG_3701IMG_3704

Her er motivet til kortet. Vi jobber med barn, så tenkte det var passende bilde ettersom vi daglig holder et barn i våre hender. Ble forøvrig ikke fornøyd med fargeleggingen her. Mye fordi jeg gikk tom for E000. Endte opp med å kjøre til bikuben for å kjøpe refil, men klarte ved en feil å kjøpe E0000 i stedet… Så da tegnet jeg med en blanding av E00 og 0 som jeg blandet på en pallet og tegnet med E000-tusjen min.

IMG_3707IMG_3706

Fargene på de blå arkene her er malt med distress stain – broken china. Jeg har trykket fargen ut på matten min og blandet med vann, også har jeg malt det digonalt på arket. Kantene er svertet med den samme fargen.

Bak motivet har jeg fargelagt med PanPastel, trykket et tekst-bakgrunnstempel, og lagt til litt mer kritt. Arket bak er farget med en mørkere PanPastel farge.

IMG_3712Under ser dere et par detaljer på innsiden av kortet; teksten og blomstene. Blomstene her har jeg fargelagt med distress stain – sugar spun.

IMG_3713

 

Også laget jeg et lite hjerte til hver av barna på min avdeling:IMG_3700

Her ser dere alle 14 stk. alle med personlige hilsninger til hver av barna bakpå.
Hver eneste en av dem har fått med seg en liten bit av hjertet mitt, og jeg vil savne dem! ;)

IMG_3698

Jeg har rett og slett kuttet ut hjertene med cricuten min. En str. med rødt papir og 1/3” mindre i hvitt papir. Også har jeg svertet kantene på det hvite papiret med distress Ripe Persimmon (sesong utgave). Også har jeg stemplet på den røde, og satt på en liten sommerfugl. Valget av sommerfulg var med tanke på at vi i år har en larve som blir til en sommerfugl som fokus i årsplanen ;) Hilsnen til barna har jeg skrevet på det hvite arket som dere ser.

2 kommentarer:

  1. Nåmmen så flotte gaver å gi da :D
    Rekner med hver og en satte pris på dt du hadde gjort!

    SvarSlett
  2. Ntåååå, så herlige hjerter da. ;o)) Skulle ønske vesla mi fikk slik i barnehagen.

    SvarSlett